Darmowa dostawa od 70,00 zł

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  • Ile trwa dostawa?

Jeśli zamówienie detaliczne zostanie złożone do godz. 12:00 i jest z góry opłacone lub jest za pobraniem - wysyłamy je w ten sam dzień roboczy. 98% naszych zamówień jest doręczanych już na następny dzień roboczy przy wyborze dostawy kurierem lub paczkomatem. Zamówienia hurtowe zazwyczaj wysyłamy w ciągu 24h. Wysyłka listem poleconym i paczką w ruchu trwa zazwyczaj od 3-4 dni robocze.

  • Czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji / bez bycia przedsiębiorcą?

Tak - każdy może dokonać zakupów w naszym sklepie. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chciałbyś nawiązać współpracę - zapraszamy do rejestracji.

  • Nie naliczył mi się rabat na zakupy.

Dla wszystkich klientów, którzy nie mają aktywnego konta firmowego, rabat powinien automatycznie naliczyć się w koszyku. Rabaty przydzielane są już od 200 zł brutto i sięgają do 12%. Dla klientów którzy prowadzą działalność gospodarczą i chcą z nami nawiązać współpracę obowiązują specjalne ceny, po rejestracji

  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, zamówienia można odebrać osobiście w naszej siedzibie przy ul. Bydgoskiej 15 w Raciborzu. Jeśli chcesz nadmuchać balony helem - zapraszamy do naszego partnera - Kwiaciarni Ali-Art w Raciborzu, gdzie można nadmuchać nasze balony.

  • W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?

Zaraz po dokonaniu zakupów dostaniesz email potwierdzający z zakupionymi produktami, ceną i danymi do dostawy. Dodatkowo, zaraz po wysyłce paczki przez nasz otrzymasz link do śledzenia przesyłki.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu: biuro@hurtowniabalonow.pl lub tel.: +48 579 938 337

pixel