FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  • Ile trwa dostawa?

Jeśli zamówienie detaliczne zostanie złożone do godz. 12:00 i jest z góry opłacone lub jest za pobraniem - wysyłamy je w ten sam dzień roboczy. 98% naszych zamówień jest doręczanych już na następny dzień roboczy przy wyborze dostawy kurierem lub paczkomatem. Zamówienia hurtowe zazwyczaj wysyłamy w ciągu 24h. Wysyłka listem poleconym i paczką w ruchu trwa zazwyczaj od 3-4 dni robocze.

  • Czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji / bez bycia przedsiębiorcą?

Tak - każdy może dokonać zakupów w naszym sklepie. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chciałbyś nawiązać współpracę - zapraszamy do rejestracji.

  • Nie naliczył mi się rabat na zakupy.

Dla wszystkich klientów, którzy nie mają aktywnego konta firmowego, rabat powinien automatycznie naliczyć się w koszyku. Rabaty przydzielane są już od 200 zł brutto i sięgają do 12%. Dla klientów którzy prowadzą działalność gospodarczą i chcą z nami nawiązać współpracę obowiązują specjalne ceny, po rejestracji

  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, zamówienia można odebrać osobiście w naszej siedzibie przy ul. Bydgoskiej 15 w Raciborzu. Jeśli chcesz nadmuchać balony helem - zapraszamy do naszego partnera - Kwiaciarni Ali-Art w Raciborzu, gdzie można nadmuchać nasze balony.

  • W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?

Zaraz po dokonaniu zakupów dostaniesz email potwierdzający z zakupionymi produktami, ceną i danymi do dostawy. Dodatkowo, zaraz po wysyłce paczki przez nasz otrzymasz link do śledzenia przesyłki.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu: biuro@hurtowniabalonow.pl lub tel.: +48 579 938 337

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel