FAQ – Najczęściej zadawane pytania

  • Ile trwa dostawa?

Jeśli zamówienie zostanie złożone do godz. 12:00 i jest z góry opłacone lub jest za pobraniem – wysyłamy je w ten sam dzień roboczy. 98% naszych zamówień jest doręczanych już na następny dzień roboczy przy wyborze dostawy kurierem lub paczkomatem.  Wysyłka listem poleconym i paczką w ruchu trwa zazwyczaj od 3-4 dni robocze, listem priorytetowym od 1-2 dni robocze.

  • Czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji / bez bycia przedsiębiorcą?

Tak – każdy może dokonać zakupów w naszym sklepie. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chciałbyś nawiązać współpracę – zapraszamy do rejestracji.

  • Nie naliczył mi się rabat na zakupy.

Dla wszystkich klientów, którzy nie mają aktywnego konta firmowego, rabat powinien automatycznie naliczyć się w koszyku. Rabaty przydzielane są już od 200 zł brutto i sięgają do 10%. Jeśli rabat z jakiegoś powodu się nie naliczył, a powinien Cię obejmować, wystarczy, że w uwagach do zamówienia napiszesz nam o tym, a my po weryfikacji wyślemy już paczkę z naliczonym rabatem.

  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Odbioru osobistego mogą dokonać jedynie wcześniej zarejestrowani i potwierdzeni przedsiębiorcy, po wcześniejszym kontakcie. Detalistów zapraszamy na balonowe zakupy do naszego partnera: Kwiaciarni Ali-Art przy ul. Matejki w Raciborzu – można zamówić balony z naszej oferty i nadmuchać je na miejscu helem.

  • W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?

Zaraz po dokonaniu zakupów dostaniesz email potwierdzający z zakupionymi produktami, ceną i danymi do dostawy. Dodatkowo, zaraz po wysyłce paczki przez nasz otrzymasz link do śledzenia przesyłki.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu: [email protected] lub tel.: +48 579 938 337